Subject: Teavitus - Viimsi alevik, Nelgi tee 25 katastriüksuse detailplaneeringu eskiislahenduse avalik väljapanek ja avalik arutelu
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 11:37:31 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Teatame teile, et Viimsi Vallavalitsus korraldab 23.09–22.10.2024 Viimsi
Raamatukogus ja valla kodulehel Viimsi alevik, Nelgi tee 25 katastriüksuse
detailplaneeringu eskiislahenduse avaliku väljapaneku.

Detailplaneeringu eskiislahendust tutvustav avalik arutelu toimub
05.11.2024 algusega kell 16.00–18.00 Viimsi Raamatukogu 2. korruse saalis.

Vt täiendav teade lisatud manusena.

Detailplaneeringu eskiislahenduse avaliku väljapaneku materjalid on alates
23.09.2024 kättesaadavad ka Viimsi valla kodulehelt:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/eskiisi
d-avalikul-valjapanekul

Arvamused detailplaneeringu eskiislahenduse kohta on võimalik esitada
avaliku väljapaneku ajal Viimsi Vallavalitsuse e-posti aadressil
<mailto:[email-masked]> [email-masked] või postiaadressil Nelgi tee 1,
Viimsi alevik, Viimsi vald, 74001 Harju maakond.

Viimsi Raamatukogu (Randvere tee 9, Haabneeme alevik, Viimsi vald; tel
5688 2673) on avatud E–R kell 10–20, L–P 10-16. Iga kuu viimasel reedel on
raamatukogu suletud.

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonda e-posti aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  või telefonil +372 602 8710.

Lugupidamisega

Birgit Mägi
teabehalduse vanemspetsialist
vallakantselei
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8871

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee